Made in India - part1

2012.07.22. 06:32

Jelentem megérkeztem, fáradtan, de egészben. Majd írok Isztambulról is, amint lesz egy kis erőm rá. A repülőút szürreális volt.

Életem legjobb kiszolgálását kaptam: takaró, párna, kaja, üveges víz, fülhallgató, ingyen filmek és játékok, és mindezt India felé. Kicsit nagynak éreztem a gap-et pár óra múlva. Leszálltunk, majd végtelen sorbanállás után a határőr lecseszett, hogy miért nem tudom, hogy hol fogok lakni. Próbáltam neki finoman utalni, hogy én megpróbáltam kidríteni, de nem olyan könnyű egy ilyen „ej ráérünk arra még” néppel kommunikálni. Ezután kijutottam, csomagom is megvan, persze sofőr sehol. Sebaj váltok pénzt, veszek telefonkártyát és majd csak lesz valami. Az előbbi meg is volt, de telefont nem találtam, viszont megláttam, hogy kinnt is állnak táblákkal, és nagy okosan kisétáltam megnézni, hogy nincs e ott a sofőr. Na ezt nem kellett volna! Ugyanis vissza nem engednek, max ha veszek látogatói jegyet, de akkor a csomagom kinnt kell hagyni. Ezért esélyem se volt megtalálni a telefonos céget, és hatalmas számlát gyártva kellett felhívnom a trainee buddym, hogy most akkor mi van. Röpke három órával a gépem leszállása után sikerült is találkoznom a sofőrrel, és így a szállásra is eljutottam, ahol egy álmos indiai srác pislogva kérdezte, hogy ki is vagyok, mert nem vártak:D De legalább házban vagyok ventillátor allatt, lehet mindjárt be is alszom a kanapén (csak nem tudom az mennyire lenne udvariatlan- bár szerintem a srác is visszafeküdt aludni)

Visszatérve a sofőrre: minden amit Indiáról mondtak sztereotípiaként igaz, és fél óra alatt meg is rohamozott: a tehenek, a szegények, kéregető ablakon át néző gyönyörű gyerek, és kaotikus közlekedés. Mai tapasztalataimból az indiai KRESZ így nézhet ki:

1. Dudálj! Mindig-minden körülmények között dudálj!

2. A sávok csak dísznek vannak, ne is törődj velük.

3. Simán közlekedhetsz három sávos autóút belső sávjában, biciklivel, szemben a forgalommal.

4. A hátsó ülésen 5-6 felnőtt férfi kényelmesen elfér.

5. A lámpa is csak azért világít, mert olyan szép. Pirosnál kifejezetten ajánlott áthajtani, pláne ha jó sokan jönnek.

A bejegyzés trackback címe:

https://successbunny.blog.hu/api/trackback/id/tr264670434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása